woensdag 11 juni 2014

So far, so good.

Afkortzaag, wat houtlijm, een paar schroeven, et voilà! Van rommeltje in de hoek naar de basis voor een heuse knutselkamer. Het kastje had ik eigenlijk lager en breder bedacht (2x2 'blokken'). Maar ik zou mezelf niet zijn als ik het helemaal volgens plan had uitgevoerd. Bovendien; ineens had het iets van de Memphis stijl. Ook leuk!
Ken je misschien de man cave van Mythbusters' Adam Savage? Hij heeft daar zo'n mooi opbergsysteem hè (kijk hier als je nieuwsgierig bent) en daar word ik stiekem zo blij van. Lekker spulletjes sorteren, dat wil ik met mijn kastje ook. Maar uiteraard wel weer anders. Minder man, meer woman. En niet zo superdeluxe als de zijne. Ik vermoed ook dat onze salarissen wat van elkaar verschillen. Afijn, ik dwaal af. Ta daaaa!



Ik ben vooral ook trots op mijn (al zeg ik het zelf) briljante toiletrolhouder-wordt-washitape-dispenser-idee. Nou de boel nog pimpen! Eens even denken hoe ik dat kan gaan doen.

En okee, ik beken: alles is nog een beetje wiebelig (stom om te denken dat planken van de bouwmarkt recht zijn, uiteraard). Dus dat bureau heeft nog wat extra constructie nodig. En de kast is smal en hoog, dus daar kan ik ook niet te hard aan trekken. Ook dat kan wel een beetje extra stevigheid gebruiken. Gelukkig ligt er nog een restant van eerdere bouwprojecten op de vliering, eens even neuzen wat daar tussen zit. Want mijn woman cave moet natuurlijk wel werkbaar blijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten