woensdag 4 juni 2014

De knutselkamer dus!

Laat ik er niet omheen draaien: ik ben altijd enthousiast, best slim, pragmatisch en analytisch & barst vaak van de ideeën! Maar er is één ding waar ik uitermate slecht in ben. Kiezen.
Ik vind alles leuk of interessant en spring soms van de hak op de tak. Zo ben ik van origine industrieel product ontwerper, omdat het zo fijn is met materialen te werken en dingen te bedenken. Ondertussen werk ik echter al jaren als projectmanager bij een goed doel. Juist: omdat ik het ook zo leuk vind om met mensen te werken.


En je raad het al: inmiddels mis ik de materialen weer enorm. De hoogste tijd voor een plek om even lekker professioneel te knutselen. De knutselkamer dus! En om te zorgen dat ik er echt mee aan de slag blijf gaan, ben ik van plan jullie elke week op de hoogte te houden. Dan moet er natuurlijk wel nieuws zijn... so, let's go! Tot volgende week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten