zondag 29 juni 2014

Geen knutselkamer kan zonder.

Ik heb al eerlijk toegegeven dat ik er eigenlijk niet zo'n zin meer in had: lades schilderen. Dus wat doe je dan? M'n eerste gedachte was kiezen op elkaar & doorgaan, maar tsja, ik koos toch liever voor een tijdelijke struisvogeltactiek. Wel in stijl. Dus in plaats van niks doen, heb ik braaf geknutselkamerd.
I proudly present:



Want wat is knutselen zonder behangplaksel? Op de kleuterschool smeerde je er niet voor niets al vrolijk op los. Alle juffies weten het! Zodra ik met papier aan de slag wil, vind ik behangplaksel gewoon de fijnste oplossing. De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik het steevast op de gok doe, dus een enkele keer lijkt het meer op cement :-)
Omdat een pindakaaspotje met behangplaksel er toch een beetje sneu uit ziet, heb ik er voor de gezelligheid een etiket en wat stickers op geplakt (met dank aan flow magazine).

Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten