vrijdag 12 december 2014

Taart!

Ik ging toch al met de billen bloot vorige keer, dus here we go again. Die zacht-ei-zijde van me reikt verder dan alleen traktaties. Samen met manlief een wortel-verjaardagstaart gebakken. Nu nog versieren! Nu ja, we hadden bedacht dat een "Billy&Bambam"-taart leuk zou zijn (programma op babytv... no comment!).

Nou dat ging best aardig hoor. Alleen, ik vind marsepein lekkerder dan fondant (dochter ook! Jeujj!) en dat leek me daarom beter. Het werkt alleen iets minder makkelijk. Als iemand me kan tippen hoe je voorkomt dat het gaat 'zweten': ik ben je eeuwig dankbaar!
Afijn. Het tuinpad, het hekje, dat werd allemaal heel aardig. Maar poppetjes boetseren is nog een vak apart! Al met al niet slecht, voor een amateur. 



Enne, dochter? Die vond het prachtig. "Billy lekker!"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten