maandag 13 juli 2015

"Nailed it" :-)

Ahum. Gieten in laagjes blijkt niet zo'n geschikte techniek! Bij het uit de mal halen van mijn 'puddingkaarsjes' bleven de eerste laagjes keurig in het vormpje zitten. Dat was niet echt de bedoeling. Of, zoals ze het tegenwoordig zo lekker cynisch formuleren: nailed it!


De tweede kaars was al iets beter gelukt, daar zaten in elk geval wat gladde randjes aan (zie rechtsboven). En dat geeft hoop voor een nieuwe poging! Ik vind de vorm namelijk wel erg leuk, dus ik geef mezelf in elk geval punten voor creativiteit :-)
En spelende vrouw, wat heb je nu geleerd? Dat ik de was in één keer in de vorm moet gieten. En dat je altijd moet blijven proberen.

Dus dat ga ik doen. Moet ik wel de mal goed dichtplakken, uiteraard. I'll be back.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten