woensdag 18 februari 2015

Het is ingewikkeld......

Regelmatig komt het langs op pinterest in de 'voor jou geselecteerd'-sectie, sinds ik flesjes in de verf heb gedipt: allerhande ideeën om je plastic flesjes te pimpen. Meestal worden het vaasjes. En één variant komt wel erg vaak voorbij. En nu moet en zal ik dat ook uitproberen.

Lijmpistool: check. Touw: check. Leeg flesje: checkerdecheck-check-check.


En eerlijk gezegd: het is nog best een gepruts! Je moet er nog geduld voor hebben ook. Pffff. Maar dat geknoei met een lijmpistool vind ik stiekem wel erg leuk, dus ik maak er misschien nog wel een paar. Misschien wel met een mooi kleurtje wol, ofzoiets. En het eindresultaat ziet er gezellig uit! Eens even zoeken wat ik nog meer kan lijmpistolen :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten