woensdag 15 oktober 2014

Minimemobord

Kurk! Ja, echt. Alweer.
Want bij kurk denk ik aan prikborden en bij prikborden aan huiselijkheid. Bij huiselijkheid aan herfst & bij herfst denk ik aan gezelligheid, van gezelligheid naar leuk... En weet je wat ik ook zo leuk vind? Knutselen! Dus daar gaan we.

Een fotolijstje gevonden bij de kringloop en het glas vervangen door kurk. Toen ik het lijstje uit elkaar haalde, bleek het gewoon weer ikea te zijn! Daar gaat mijn idyllische beeld van de kringloopwinkel, haha :-)
De kleine knijpertjes waren nog over van mijn kinderkunstprojectje en die heb ik er op gelijmd. En omdat het lijstje door z'n dikte zelf staat, is ie zowel landscape als portrait te gebruiken!



Overigens is er nog best veel kurk over, dus ik wil me hierbij alvast verontschuldigen voor eventuele toekomstige kurkprojecten. Ik probeer me in te houden, okee?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten