woensdag 17 september 2014

Vilt!

Tijdens een poging mijn knutselkamer te fatsoeneren, kwam ik drie vierkante lappen vilt tegen (nouja, polyester soort-van-vilt) van zo'n 40 cm.  Daar moest ik natuurlijk stante pede wat mee doen. Dat gebeurt me nou altijd als ik op wil ruimen, ik kan het niet helpen!
De naaimachine had ik ook nog niet opgeborgen sinds ik de speelgoedkist heb bekleed, dus dat kwam nu eigenlijk wel goed uit.


Uit elke hoek heb ik een vierkantje van 10x10 cm geknipt, en die randjes simpelweg tegen elkaar aan gestikt. Hopla! Alle lapjes moesten eraan geloven, want ik werd zo blij van het resultaat! In een mum van tijd was het klaar.
Dit in tegenstelling tot de opruimpoging, want daar kwam natuurlijk niks meer van. Al heb ik nu wel drie supergezellige mandjes extra, om mijn spulletjes mee te ordenen :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten