maandag 25 augustus 2014

Werk in uitvoering deel 2

Het schiet aardig op met de kist en ik ben erg trots op het (voorlopige) resultaat! Dus... kan ik het niet laten om dat hier ook te delen :-)
Het is stiekem toch een beetje jammer dat iemand anders er straks mee vandoor gaat. Maar dat betekent alleen maar dat er liefde in zit, toch? En wie weet, als de speelgoedkist jaaaaaaren in die familie blijft -- dat is pas echt iets om trots op te zijn.


Nu nog verlijmen, bekleden & de scherpe hoekjes bijwerken. En dan kan de klant gebeld worden! Spannend.

2 opmerkingen:

  1. Dit noem ik geen knutselen meer, jeetje. Het ziet er heel mooi uit al! Knap hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Eline, bedankt voor je berichtje! Het is inderdaad wat 'groter' werk, maar toch... voor mijn gevoel omschrijft knutselen toch het beste hoeveel plezier ik er aan beleef :-)

    BeantwoordenVerwijderen