zondag 3 augustus 2014

Schaakstukken & meubelviltjes.

Ken je dat? Dat je de vloer aan het dweilen bent en iets te vroeg je stoelen weer op hun plek hebt gezet? Nu klinkt dat alsof ik mijn huishouden keurig op orde heb, maar eerlijk gezegd dweil ik niet zo vaak... ik besteed dat liever uit.
Afijn, ik zag het resultaat daarvan -- cirkeltjes op de vloer in zo'n onbestemde kleur -- en dat bracht me op een idee. 

Die keer dat ik monopolyhuisjes meenam bij de kringloopwinkel, heb ik ook een zakje schaakstukken meegenomen. Gewoon omdat, wanneer iets maar 50 ct kost, je ineens zeker weet dat je het zomaar ineens nodig kan hebben. Dat is dus nu! Tijd om te experimenteren met schaakstukken, meubelviltjes & een schaar.



En zie hier! Een setje originele stempels. Waar de vloer dweilen al niet goed voor is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten