zondag 13 juli 2014

Experimentje

Nu de kast is ingeruimd en mijn woman cave gestalte begint te krijgen, vind ik het leuk om alvast wat te experimenteren met een ideetje wat al een poos in mijn hoofd zat. Ik bedoel, die pot met verf stond er nog! Ik heb wat lege plastic flesjes staan die ik af en toe als vaasje gebruik en ik ben benieuwd of ik die wat leuker kan maken.
Luiheid kent geen tijd dus ik heb de flesjes gewoon ondergedompeld in de verfpot en laten uitdruipen en opdrogen. Et voilà!



Flesje voor & flesje na. Echter: alleen maar wit is ook zo, eh, wit. Het kan je smaak zijn natuurlijk, maar ik houd van iets extra's. Eens even zien hoe ik dat ga doen! Zonder door te schieten dan (beetje zelfkennis kan geen kwaad).

Maarre, nog even terug naar die kast. In alle eerlijkheid: ik kan dus geen mallemoer terugvinden in mijn kastje, hè... Alles zit wel netjes bij elkaar, maar wat heb ik ook alweer in welk laatje gestopt?? Oeps  :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten