woensdag 21 januari 2015

Tegen de lamp...

Situatieschets: druistige peuter, lamp op een kast, snoertje binnen handbereik. Boenk, lampenkap kapot -- wat nu? Want weggooien, ik zei het al, niet mijn sterkste kant. En hij doet het toch nog?


Ik heb eerst de bekleding losgesneden van het draadwerk. De lijmresten wegkrabben ging voor geen meter, dus ik heb het draad (inclusief resten) omwikkeld met washi-tape. Toen léék het me wel leuk om de hele kap daarmee te maken, dus een proefstukje gemaakt. Maarja, dat vond ik toch minder mooi als de lamp aanstaat. Idee - hoepla - doorverwezen naar de prullenmand. Mijn nieuwe plan van aanpak is om met mooi papier of stof een nieuw kapje te maken! Maar helaas: niks van de verzameling is mooi genoeg, bijzonder genoeg, of heeft het juiste formaat. Grmbl.

Tijd voor een speurtocht! Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten